Taal- en cultuurworkshops

Workshops voor specifieke taalvaardigheden

ILC workshops zijn er om gericht om bepaalde taalvaardigheden te verbeteren. De doorlooptijd van een taal- en cultuurworkshop is relatief kort en concentreert zich op één bepaald thema of discipline binnen je organisatie of afdeling. In één of twee dagdelen wordt er heel gericht gewerkt aan het verwerven van taal- en cultuurkennis en taalvaardigheden die direct doorgevoerd kunnen worden in de praktijk.

Workshops om culturele verschillen beter te begrijpen

Cultuur workshops om cultuursensitief samen te werken.
Het is het belangrijk dat je als professional kennis hebt van interculturele aspecten. Door het volgen van een cultuur workshop krijg je beter inzicht in culturen. We geven je inzicht waardoor je verschillen, herkomst en achtergronden beter begrijpt. Je kunt hier rekening mee houden en we geven je praktische informatie die je direct toe kunt passen. De nodige cultuurkennis gaat je absoluut helpen bij het beter begrijpen van je zakelijke relaties.

Workshops om de specifieke taal- en cultuurkennis

De taal- en cultuurworkshops worden in overleg samengesteld

Workshops zijn er voor ieder niveau. Taal- en cultuurworkshops zijn er ook voor alle talen. Zo kunnen we je helpen om bijvoorbeeld specifieke taalvaardigheden op een customer service afdeling te verbeteren. Een workshop gericht op correspondentie of presentatie. Misschien is de organisatie gefuseerd en moet er samengewerkt gaan worden met een ander landwaar andere beleefdheidsvormen gelden.

Het lesprogramma voor de taal- en cultuurworkshops wordt in overleg samengesteld. Uiteraard verzorgen we de workshops incompany of op een andere gewenste locatie.

 

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Vraag meer informatie aan

Workshops zijn er voor iedereen!

Wie de taal en cultuur van hun internationale handelspartner spreekt heeft een voorsprong. Of je nu probeert een taal te leren voor zaken of gewoon omdat je het fascinerend vindt. Taalvaardigheden zijn een essentieel communicatie-instrument voor het opbouwen van nieuwe relaties en het versterken van bestaande relaties. Het ontwikkelen van een taalstrategie kan jouw bedrijf een voorsprong op de concurrentie te geven.