Voor functiegerichte taaltrainingen en voor elk vak!

Je laat toch geen taalbarrière in de weg staan?

Actief over de grenzen of binnen een internationale werkomgeving? Wanneer je je verdiept in het zakelijk taalgebruik levert dat je absoluut voordelen op. Volg bijvoorbeeld een individuele taaltraining in de gewenste vreemde taal. Of anders met je collega’s, samen een taal leren met een groepstaaltraining incompany! Om je internationale zakelijke ambities ‘handen en voeten’ te geven is naast het spreken van de vreemde taal ook het begrijpen van de specifieke cultuur een vereiste.

Internationaal zakelijk succesvol?

Na een persoonlijk intakegesprek met de taaltrainer ontvang vervolgens een trainingsvoorstel dat perfect aansluit op je persoonlijke situatie en je mogelijkheden. Kortom, het intakegesprek is een essentieel onderdeel van de taaltraining op maat.

Zakelijke taaltrainingen voor beginners en gevorderden

In het buitenland liggen vele kansen en mogelijkheden voor zakendoen. Zowel voor beginners als voor gevorderden is er een taaltraining op maat. Zakelijke taaltrainingen hebben de focus gericht op het zakelijke taalgebruik en samen met de taaltrainer stem je dat af. Dat kan zowel een technische werkomgeving zijn maar ook een totaal andere branche. Bespaar jezelf vervelende momenten en volg een aantal individuele taallessen zodat je zelfverzekerd voor de dag kunt komen!

Bij het betreden van een buitenlandse markt komt nogal wat kijken

Zakelijk Engels

De cursus zakelijk Engels zodat je met een flinke dosis zelfvertrouwen kunt spreken en schrijven in een internationaal gerichte wereld.

Zakelijk Duits

De cursus zakelijk Duits, Geschäftskommunikation, is er voor iedereen die zakelijke contacten onderhoudt met Duitssprekenden.

Zakelijk Frans

Door goed Frans toe te kunnen passen & door een goede kennis te hebben van de de Franse cultuur, laat je de Franse zakenpartners zien dat je communiceren op een juiste wijze belangrijk vindt.

Zakelijke taaltrainingen zijn er voor iedereen!

Zakelijk Nederlands

Een cursus zakelijk Nederlands is voor iedereen die moeite heeft met een correcte toepassing van de Nederlandse spelling en grammatica, de juiste toon en een heldere formulering.

Zakelijk Spaans

Verdiep je in de Spaanse zakencultuur en zorg ervoor dat cultuurverschillen je niet in de weg staan.

Presentatie voorbereiding in een vreemde taal

Een goede voorbereiding bepaalt het vallen of staan van een presentatie.

Taalniveaus ( A1, A2, B1, B2, C1, C2)

Europees Referentiekader (ERK), Common European Framework of Reference (CEFR), is een raamwerk dat de beheersing van een vreemde taal op verschillende niveaus beschrijft. Het referentiekader is van toepassing op alle moderne vreemde talen en is in 2001 ontwikkeld door de Raad van Europa.

Het ERK beschrijft o.a. WAT en ook HOE GOED het zakelijke taalgebruik is

Het Europees Referentiekader voor de Talen (ERK) koppelt de taalvaardigheid in een vreemde taal aan zes beheersingsniveaus, oplopend van A1 tot C2. Het ERK beschrijft wat je kunt doen in een vreemde taal en hoe goed je dat moet kunnen. Dit wordt per per niveau en per taalvaardigheid omschreven. Bijvoorbeeld: hoe goed is je woordenschat en de grammatica maak ook je uitspraak. Uiteindelijk geldt hoe hoger het ERK-niveau, hoe complexer de can do-beschrijvingen.

 

International Language Centre B.V.

Wanneer kan ik starten met mijn zakelijke taaltraining?

De individuele zakelijke taaltraining kan op ieder moment, passend binnen onze planning, van start gaan. Tijdens het intakegesprek bespreek je met je taaltrainer welke mogelijkheden er binnen je agenda zijn. De individuele taaltraining is gericht op het individu zodat je precies die vaardigheden leert waar je behoefte aan hebt. Een taal op een efficiënte wijze leren noemen wij dat!

Informeer naar de mogelijkheden
ILC _bezit_het_NRTO_Keurmerk

Zakelijke taaltrainingen en uw zekerheid!

ILC is in bezit van het NRTO-keurmerk. Omdat wij transparant zijn over onze diensten en we voldoen aan de hoge kwaliteitseisen die vereist zijn. We zijn professioneel in de omgang met onze klanten en streven naar de perfecte dienstverlening. Mocht je ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan horen wij dat graag. Een gesprek met de betrokken medewerker of trainer leidt meestal tot een bevredigende oplossing. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je een klacht indienen. Met deze procedure willen wij benadrukken dat wij veel waarde hechten aan een goede relatie met jou als klant. Jouw klacht nemen wij altijd serieus en zien wij alleen maar als een kans om onze dienstverlening te verbeteren.

ILC en het keurmerk

De zakelijke taaltraining is altijd 100% maatwerk!

Op het moment dat je de taal gaat leren werken we direct efficiënt & resultaatgericht. Door ruim 30 jaar ervaring zijn we gespecialiseerd op vele vakgebieden en beroepen.

Ben je geïnteresseerd?

Neem per email of telefonisch contact met ons op en bespreek de mogelijkheden

Contact